Samenwerken!

Samen met onze klanten echt de verbinding op zoeken, waar liggen de uitdagingen en hoe kunnen we deze oplossen?

Het begint met echt de verdieping op te zoeken, elkaars proces te leren kennen en dan proberen te optimaliseren.

We weten allemaal dat de transportkosten verder stijgen, door loonkosten maar ook zeker door verhoging van de Maut in Duitsland. Het is dus belangrijk om met elkaar te kijken hoe we deze kostenstijging kunnen temperen of zelfs door optimalisatie tot een minimum te beperken. Want volle auto’s, zo min mogelijk lege kilometers is de enige manier, maar dat kan je alleen samen met de klant bereiken.

In dit geval kwamen wij erachter dat de pallets in het magazijn net geen 1,80 hoog waren, en dat zetten ons tot denken…
En zo is het ontstaan om met Burgers in gesprek te gaan om een TEST te gaan doen met een double deck trailer.

Met deze double deck trailer kunnen we 52 europallets laden, met een maximale hoogte van 1,80.
Dus een kleine rekensom, met 2 van deze trailers kan je 104 pallets vervoeren, ten opzichte van 3 normale trekker + Opleggers met 33 = 99.
Zo kan je dus met 2 double deck trailers 1 complete auto uitsparen. Klinkt best efficiënt toch?

Door middel van deze test gaan we zien of wat we samen bedacht hebben, ook echt zo werkt in de Praktijk.
We zijn nu 2 weken aan het rijden en de eerste feedback van zowel chauffeur, klant en planning is positief, en zoals we zeggen een goed begin is het halve werk 😊

Hoe dan ook hoeft optimalisatie niet alleen te komen door gebruik van een Double deck trailer, want wij rijden ook met LZV’s, combi, Multi temp trailers, en met al deze diverse configuraties in combinatie met de behoefte van de klant kunnen we samen kijken wat het beste past.

Doel optimale belading en win-win principe klant blij en wij blij.

Oja vergeet ik bijna nog te vermelden, dat deze double deck trailer 100% co2 neutraal rijdt, met onze Scania op 100% Bio-LNG van Shell. Dus ook hier weer win-win, meer volume wat met 1 auto wordt verplaatst en dat ook nog co2 neutraal.

Ook eens in gesprek om transport te optimaliseren? Of eigen transport te outsourcen? Wij denken graag mee!